vanAtotZIE.reismee.nl

Welkom op onze reislog!

Hallo allemaal!

Vanaf hierkunnen jullie op de hoogte blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens de reis naar en door Azie!

De reis zal ongeveerals volgtverlopen:Op 3 mei 2010vertrekt Joey per trein vanaf Amsterdamrichting het Verre Oosten. Via Duitsland, Polen, Litouwen, Letland,plus een tussenstop in Riga, zal hij op 7 mei aankomen in Moskou.Na een bezoekje aan de hoofdstad van Ruslandstapt hij op de Trans-Mongolie Express. Tijdens deze 9-dagen-durende treinrit is er een tussenstop van een dag op de grens van Europa& Azieenzal hij een dag in Irkutsk, de hoofdstad van Siberie, doorbrengen. Hierna trekt de trein verder naar Mongolie en China waar hij een maand zal rondreizen.

Op 20 juni vertrekt Nienke per vliegtuig vanaf Amsterdam en zal op 21 juni viaSingapore op Hanoi Airport in Vietnam landen. Vanaf die daggaan wij samen reizen!

Na de zuidwaartse trip doorVietnam zullen wijdoor de prachtige landen Cambodja, Thailand, Laos,Maleisie, Indonesie en Singapore gaan reizen.

En dan is het avontuur nog lang niet afgelopen, want hiernapakkenwij vanuit Maleisie het vliegtuig naar Nepalwaar we onder anderetwee maanden vrijwilligerswerk gaan doen. Waarschijnlijkop een basisschool en misschien ook bij een olifantenopvang!

Na Nepal (en hopelijk ook Tibet) reizen we naar het kleurrijkeIndia. Waar we vrij en hopelijk zorgeloos gaan genieten van het laatste deel van onze reis.

Hoe hetna Indiaverloopt weten we niet. Joey wil het liefstvia Pakistan en Iran terug naar Europa, maar erg veilig is het daar op dit moment niet. Een goedalternatief is om naar Turkije te vliegen en daar verder te kijken hoe of wat.

En Nienke nodigt vrienden en vriendinnen uit om haar gezelschap te komen houden tijdens een europa trip?

We gaan er een geweldige ervaring van maken en willen jullie hier heel graag deel van uit laten maken. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waar we zijn geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zienje graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!