vanAtotZIE.reismee.nl

Vertrekken!

Jaaa, nu gaat het echt gebeuren!

Na ruim een jaar voorbereiding ga ik vandaag dan echt met de trein naar het oosten. Na een relaxte periode waar alles prima volgens plan verliep, is het de laatste dagen een beetje stressen geweest. Zo lag mijn paspoort donderdag nog in Antwerpen vanwege de strenge doch trage Russen en waren wat noodzakelijke spullen op 't laatste moment uitverkocht. Maarrrr, alles is toch op tijd goed gekomen.

Buiten de stress omwas het een superweek. Vooral Koninginnenacht- en dag waren zeker de moeite waard om nog voor in Nederland te blijven! Jammer van Ajax, maar het was misschien wel een beetje te veel gevraagd.

Mijnbackpack is gepakt, me kinnetje is geschoren, dus het lijkt erop dat ik er helemaal klaar voor ben.

Tongue out

Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte. Hoop dat jullie hetzelfde zullen doen.

Bedankt voor alle steun het afgelopen jaar en vooral deze laatste dagen voor mijn vertrek.Ik ga jullie allemaal erg missen!

Groetjes en kusjes,

Joey

Reacties

Reacties

Markus

Wij gaan jou ook missen ouwe

Don

Hee neefje, nou super dat jullie nu op pad zijn. Geniet lekker van alles en hou ons op de hoogte, groeten Don

Shanna

Gek idee hoor dat je nu echt weg bent... ben blij dat ik je gisteravond nog even gedag ben komen zeggen ;-)
X!

Nadine

Die joey, helemaal alleen in de trein vanochtend =)
Bon voyage!!!
X x

hans (brezan)

eindelijk op reis, ik hoop dat het top reis word
geniet er lekker van, we volgen je reis

groeten hans en de ploeg van osdorp

rik

he veel plezier nu alleen, doe voorzichtig en Nienke het gaat voor jou ook gauw gebeuren!!!
xx Rik

Fred ( Brezan )

HE Joey;

een hele goeie reis en maak het oosten maar onveilig.
maar zorg wel voor je eigen veiligheid in onbekende omgevingen.

en ja ik had het je gezegd dat Ajax het niet zou halen,maar misschien toch nog de Beker.

geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!