vanAtotZIE.reismee.nl

Vertrekken!

Hallo allemaal!

Today is the day!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het enthousiasme waarmee jullie elke keer met me over mijn reis praatten. Voor de knuffels, kussen, gezellige bezoekjes en cadeautjes die ik van jullie heb gekregen! De afgelopen week was een gekkenhuis, met als toppunt donderdag, maar oh zo gezellig!

Ik vetrekstraksom 9 uur richting Schiphol. Eerst nog even gedag zeggen tegenmijn lieve ouders envriendinnetjes die meegaan naar het vliegveld en die gisteravond en vannacht hebben gezorgd dat ik me prima heb vermaakt (thanx meiden!xxx). En dan de douane door, waar ik voor Joe nog wat lekkers moet kopen. Om vervolgens om half 12 te vertrekken naar het Oosten!

Joey heeft me al gewaarschuwd dat het 45 graden is daar! Kunnen wij ons hiertoch niet voorstellen! Ik hoop voor iedereen hier dat het een prachtige zomer gaat worden in Nederland. Ik ga jullie de komende maanden samen met Joe mooie verhalen en prachtige foto's sturen!

Ik ga het avontuur tegemoet, mijn reis gaat eindelijk beginnen! Ik zal jullie allemaal heel erg missen!

So long!

xxx Nienke

Reacties

Reacties

Joey

Waar blijf je nooouuuu? :D

Shanna

Snik snik...
Nee hoor schatje ik gun
het je echt en hopelijk gaan jullie
samen heel veel mooie momenten
beleven! Dikke kus!!

Linda

Hey Nienke,
Héééél veel plezier en geniet lkkr van je vent! ;)
Ik volg graag jullie verhalen!
Kus

Bianca

Boeeeeohoooe!!! :P

Ik ga je missen! Heeeel veel plezier en geniet er lekker van.

Zie jullie in september! :D

xx

Harry & Marijke

Nou Yoe ze is onderweg hoor we zijn net terug van schiphol het was wel even snikken voor ons hoor maar goed heel veel plezier plezier met z'n tween daar en heel veel schrijven kunnen we mee leven met jou doen we dat al

Marijke

Hoi Joey,
Ze is nu een half uur in de lucht en ik mis haar
al vreselijk!!!!!
Toch hoop ik dat jullie een hele fijne tijd hebben samen
en dat het een onvergetelijke reis is. xxxx

Roxanne

Nienkeeeeeee hééééél veel plezier!!!!!!! Geniet ervan, pas op elkaar en maak er wat moois van ;) xxxxxx

Nikki

hey lieverd!

lekker genieten en heeeel vaak achter de comp zitten om ons allemaal op de hoogte te houden ;) Ik ga je ontzettend missen!!

Hele dikke zoen!

Ritchie

Hey Nienke,

Hopelijk heb je goede reis gehad en kan het genieten beginnen. Zei zaterdag toch dat me broer ook naar Vietnam ging...hij vertrekt volgende week en reist door Thailand, Vietnam, Cambodja en mss nog wel wat. Let dus op of je em ergens ziet hehehe.

Aight...kijk alvast uit naar de eerste belevenissen van juliie samen!

Marlies

Hi Nienke en Joey!
Ik hoop dat Nien intussen goed is aangekomen! En dat de vlucht een beetje dragelijk was?!?! En Joey, dat je haar natuurlijk heeeel lief hebt opgevangen!
Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen! Geniet ervan samen!

Heel veel liefs uit, toch ook best warm(25graden..), Nederland!

Wilma & Michel

Hey Joey & Nienke, na alle technische problemen kunnen we eindelijk weer een bericht sturen. gelukkig konden we wel ontvangen en bellen en hebben we Joey natuurlijk kunnen volgen tot aan Hanoi, wat een geweldige verhalen weer.Ook de foto's zijn top en ik zal ze binnenkort van commentaar voorzien. Fijn dat jullie nu met z'n tweetjes zijn, dat maakt het toch allemaal wat gemakkelijker. We hopen dat jullie een fijne uitdagende tijd gaan beleven en veel van de wereld en van elkaar gaan genieten. Veel liefs, groet en kus, Pa & Ma

Sietse

ik ga je missen zusje :(:(

michelle

Hoi, Nienke, veeeel plezier!!! Geniet van je avontuur!!!
Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!