vanAtotZIE.reismee.nl

New Delhi, India

Reacties

Reacties

Hanneke

Is het wel oke om een hempje te dragen? Want ik las op verschillende sites dat dat nogal aanstootgevend was?

Nienke

Hai Hanneke,
Hierbij mijn late reactie ;)
Het is in India zeker aanstoorgevend om met ontblote schouders rond te lopen. Je voelt vanzelf wel aan wanneer het kan en wanneer niet. Bij toeristische plekken zijn mensen wel wat gewend (Taj Mahal, Goa, etc.)
Ik heb altijd een sjaal bij me en draag deze als ik de straat op ga of reis, over mijn schouders en hoofd. Negatieve aandacht krijg je er sowieso als vrouw (zelfs als je je helemaal bedekt), het gaat erom dat je je er zelf prettig bij voelt.
Groetjes, Nienke

Hanneke

Hoi nienke,
Dankjewel voor de reactie. Ik ga namelijk 21 juli 3 weekjes met mijn vader naar India en Nepal. ik ben zelf 16 jaar, en wil me wel een beetje voorbereiden, want zo'n reis is volgens mij niet niks, haha.
Groetjes hanneke

Nienke

Hey Hanneke,

Het is zeker niet niets. Het is een erg aangrijpende reis. Weet je al waar jullie precies heen gaan? Als je wilt kan ik je een beetje helpen met je voorbereiding. Of als je verder nog vragen hebt?

Ik hoor t van je!

Hanneke

Ik ga met djoser deze reis maken: http://www.djoser.nl/rondreis_india_nepal/23_dagen_india_en_nepal/
Dus we gaan wel met een groep.
Hoe gedragen mannen uit india zich dan tegenover vrouwen?

Nienke

Wat leuk! N vriendin van mij is met djoser naar australië geweest. Gaat vast super worden! En door de groepsreis ook iets minder heftig. Wij hebben altijd met lokaal vervoer gereisd en weinig trips met reisleiding gedaan. Dan zit je tussen mensen die niet of nauwelijks mensen zien zoals wij. Reageren daardoor met staren en soms niet respect vol..
Heb je onze reisverhalen van India en nepal al gelezen? Misschien heb je daar wat aan.
Heel veel plezier iig. Als je nog wat wilt weten, hoor ik t van je!
Je hebt goede paklijsten van djoser hè?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!